Zamieszczone przez bishop
Myślicie, że SKODA wprowadzi na polskę O3 z silnikiem MPI?
Zwiń
X
-
O silniku 1,6 MPI mówili ludzie z centrali w Polsce. Z tym silnikiem jest jednak problem EURO5/EURO6. Raczej spodziewać się trzeba LPG do TSI także dla O3. Pamiętajcie jednak, że silnik 1,2 TSI z Rapida to całkiem inne jednostki niż te z O3. 8V vs. 16V oraz łańcuch vs. paska.
A zapomniał bym w fazie testów w Polsce jest O3 z CNG. Problem jest jednak z długim tankowaniem auta oraz z małą liczbą stacji, gdzie można nabyć tego typu paliwo.
Komentarz
-
-
elpolacco, tylko pytanie od kiedy to będzie opłacalne. Pamiętaj, że Rosja nie jest w UE więc oprócz akcyzy dochodzi cło 10%, a jak auto będzie miało mniej niż pół roku i 6 tys. km to i VAT 23%. Powiedzmy, że bez VATu. Niech taka O3 kosztuje jak nówka (na nasze) 80 tys. zł. Po roku będzie sprzedana za powiedzmy 60 tys. Wychodzi: 60 + 6 (cło) + 2,046 (akcyza) + 1,2 (PCC) = 69,246, z "pakietem startowym 70. + koszt importu czyli oszczędza się jakieś 7 do 8 tysięcy. Myślę, że na to mało kto by poszedł.
A żeby w ogóle móc zarejestrować to musi to być auto używane. Prawdopodobnie opłacalne dla Polaków będzie to w momencie kiedy taka O3 będzie miała z 3 czy 4 lata, a to dość długi okres czasu więc wiele może się u nas zmienić i może w ogóle nie będzie można takiego auta zarejestrować z jakichś urzędnikom znanych powodów.
Komentarz
-
-
jest jeszcze jedno rozwiązanie dla chcących kupić używkę - zamiast zajechanego po kilku latach tsi, kupić na jakimś forum zadbane i chuchane starsze auto z mniejszym nawet przebiegiem i prostsze technologicznie - np. dziesięcioletnie za tą samą kasę. Mniej wodotrysków, ale za to lpg się wsadzi i silnik się nie rozsypie, a o blacharkę zawsze można zadbać, jak by coś wymagało podmalowania - chociaż starsze auta mają naprawdę dobre ocynki często.
Ja bym wolał takie rozwiązanie i tak często robię, bo na nowy mnie nie stać, a używek zaawansowanych trzeba unikać. Gorzej jak jakiś urzędas karze pchać np. dpfy do używek, już kiedyś chcieli żeby nawet stary pojazd miał kata - nawet maluch - był taki chory pomysł. Trudno najwyżej się strumienice wspawa i będzie rzeźbić na przeglądach, nie dajmy z siebie robić wariatów :P
Komentarz
-
-
Koledzy dajcie juz spokoj z 1.6 MPI...
...lepiej przygotujcie sie na to!
O Škodě Octavia se sice pořád mluví jako „o té nové Octavii“, ale facelift už je na spadnutí. Auto se poprvé ukázalo na konci roku 2012 a v roce 2015 by měla dorazit modernizace, která se zřejmě dotkne i motorů. Je možné, že se do Octavie
:shock: :evil: :shock: :evil:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafikiZamieszczone przez marlej108. Wygląda na to, że w przyszłości 1.4 TSI już nie będzie "be", jakie toto małe, ale będzie tym bardzo dobrym, niemalże rasowym.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
BMW ma 3 cylindry, to co Skoda nie moze miec :lol: Dziwi mnie tylko czemu on ma az 1000cm, a nie 900cm3, przeciez z tego co mieli wystarczylo obciac 1 cylinder.
Jesli "kowal" potrafi przerobic silnik 3 cylindrowy na 2 cylindrowy a auto dalej jezdzi, to fabryka z tym problemu nie powinna miec :twisted:
Komentarz
-
-
przeginają....to kurde "najlepiej" do cc 700 wsadzic turbo, zmienic gaźnik na wtrysk i mamy silnik 2 cylindrowy z turbiną 0.7 Ti...o cholera..jeszcze to podchwycą i wyprodukują :lol:
i taki to przeżyje nie 100 tkm, a 50 tkm do remontu. Nasz cieńkus 700 dobrze jeżdzony przeżył do ingerencji w silnik 100 kikadziesiąt tysięcy, później chyba pierścionki musiały byc robione, o ile dobrze pamiętam i upg. A później jeździł dalej i dojechał do 290 tkm,poszedł do żyda za grosze
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Niech przykładem, że zmierzam do powyżej opisanego przykładu CC700 z turbo będzie silnik Renault... 0,9 TCE. Jeśli dobrze pamiętam, to ma on 896cm3. Cienias miał 704cm3.
Jeszcze trochę.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafikir2r,Zamieszczone przez sew1981taki to przeżyje nie 100 tkm, a 50 tkm do remontu
To jest chore zakładanie sobie pętli na szyję.
Ludzie patrzcie na ten aspekt bardziej niż na wyniki, spalanie i inne pierdoły - bo finalnie to Wasz portfel i wybór czy chcecie mieć w nim mniej lub więcej :idea: :idea: :idea:Artur
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11plusem jest to, że jak się taki mały silniczek wysypie to koszty związane nawet z wymianą będą stosunkowo niske
http://allegro.pl/silnik-1-0-mpi-sko...558847374.html
Zamieszczone przez r2rPolsce stać na furę za 50000zł. która wzięta na raty będzie kosztowała 80000zł. spierdzieli się po 2 latach a my z niespłaconym kredytem weźmiemy drugą, bardziej dopasioną za 70000zł.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11plusem jest to, że jak się taki mały silniczek wysypie to koszty związane nawet z wymianą będą stosunkowo niske
http://allegro.pl/silnik-1-0-mpi-sko...558847374.html
Dla przeciętnego cebulożercy który dotychczas miał jakąś Felicie MPI i sam sobie związał drutem, jak coś szlag trafil - wymiana silnika za 2,5 patyka to wyrok skazujący na sprzedanie tego czym jeździł dotychczas i kupno biletu miesięcznego na komunikację miejską. Wytlumacz mu ten PLUS z jego perspektywy.Artur
Komentarz
-
Komentarz